Sunday, December 23, 2012

NEW YEARR

 
 
well hello worlldd *sila teka gaya sapa?*

ok. memandangkan harini hari sabtu bertarikh 23/12/2012. so. im hereee. in KMK :) yeahh. KOLEJ MATRIKULASI KEDAH. 

ok. maybe ni adalah post terakhir untuk 2012. ye la. next weeeekk ja da nak masuk 2013. wuhuuu. cepat kan masa tu berlalu. lagi berapa bulan ja aku nak habis matrik dah. rasa macam baru ja beratur panjang dekat area dewan kuliah masa nak daftar 27/5/2012 dulu. tahun depan aku dah 19 tahun. WOOOWW. besarnya. mama anak mama dah besar la. :) mesti mama pun rasa macam. eh. baru ja baby semalam. k tipu.
haihhhh. macam-2 kenangan aku tabur kat 2012 tu :) 
dalam tahun ni lah aku paling banyak buat benda baru. ye lah. umur baru meningkat. #eh. tak dek kena mengena. ok. mai nak recall ja apa jadi sepanjang 2012.
first. first time aku kerja. yaa. kerja. pegang duit sendiri. i was working as a nurse. yeayyyy. percayakah anda? :) 
second. first time dapat drive. yeayhh. sebab aku amek lesen :D yeayyh. lesen kereta dan motor.

third. first time aku rasa aku berada di bawahhhhhhhh. first time aku dapat result seteruk tu. first time aku tengok slip exam macam tu. first time abah marah sampai tak bercakap ngan aku. first time aku menangis 3 hari 3 malam tak makan tak keluar bilik. ok. itu semua kenangan terburuk :'(

fourth. first time aku sayang seorang lelaki. yaahh. sorry to say. Hafizuddin is my first true love. like seriously. he is the one and only guys yang bebetul aku sayang sangat-2. first time jugak aku dapat rasa laki yang sayang aku. first time date. first time tengok wayang dengan laki. first time awak cakap *blushing* k dah habis. ni pengakuan. awak. orang tak pernah menyesal alngsung sebab jumpa awak. sikit pun tak menyesal. tapi. orang bersyukur sebab jumpa orang macam awak :) i  love u :))


ok. tu ja kot. dah dah. tamat sudah recall kita. maka. tamatlah episod 2012. 2013 bakal menjelma. so. 


HELLO 2013 IN ADVANCE
 Tumblr
 

No comments:

Post a Comment