Thursday, June 19, 2014

Selamat Tinggal Semester 2

 
semester dua bakal melabuhkan tirai dalam masa beberapa jam lagi.
esok last paper aku.
dan aku rasa macam mahu melompat lebih tinggi dengan girang
 
semester 2 terlalu banyak dugaan
dan semester 2 banyak perkara baru
banyak sangat
 
sapa percaya aku boleh join team rugby?
sapa percaya kelas BEKE yang tak pernah unite before ni boleh lepas sama sama for the whole night?
sapa percaya jemah jemah sanggup bawak aku pi ayaq terjun ledang sebab nak celebrate birthday aku?
sapa percaya macam macam dah terjadi sepanjang sem ni?
 
aku join team RUGBY utem.
the one and only lady's team.
terima kasih kawan kawan dan couch sebab banyak tunjuk ajar.
 
 
 


 
 
 
terima kasih jemah jemah sebab sanggup pi ledang sama sama
ajak aku main air sama sama
ajak aku main selam selam lepastu telangkup aku dengan tepung
celebrate birthday aku yang ke 20 tahun
all of u are toooo sweet and I ken dai
fatin dah 20 tahun dan dah boleh kawin *ihikss*
 

 
terima kasih semua ahli BEKE sebab jayakan aktiviti yang di rancang
lepak ramai ramai kat pengkalan balak tu
bakaq ayam sama sama
lepak tepi pantai pastu ice breaking
lari pi dataran pahlawan pastu main tali skipping sampai subuh
thanks a lot guys. uolls are too awesome
 
 
 
 
 
 
 

 
terima kasih semua lecterur, kawan kawan, pak guard, dan semua yang telah menjayakan sem 2 ni.