Sunday, August 25, 2013

Keluh .hmm



err. hye. hmm. hmm. selamat pagi semua. hmm. *keep mengeluh*

mengeluh tu tak elok
orang akan nampak kita ni macam looser
sebab asyik mengeluh
kalau kau tengok orang yang asyik mengeluh. 
apa pandangan kau.
k. kadang rasa menyampah nak sepak sedaih dua.

tapi. permasaalahan sekarang ni. 
dua hari ni aku asyyik asyik dan asyik mengeluh.
hmm. mungkin mengenang nasib yang tak dapat dijangka.
hmmm. hmm dan hmmm





lagi 6 hari ja
bilik still bersepah
barang sikit pun tak kemas lagi
borang semua tak sahkan lagi
setem hasil tak beli lagi
tak pergi cop lembaga hasil lagi
tshirt putih tak beli lagi
kasut tak basuh lagi. beg pun. 
hmm hmm dan hmm. 

lagi 6 hari ja. 
hmm.
macam mana ni.
bila dok baring malam malam
teringat macam macam
1 september 2013.
betul ke aku ni nak daftar jadi engineer ni
betul ke aku ni
layak ke aku ni nak jadi engineer
boleh ke aku ni manage time nak study
sempat ke aku nak ingat semua yang aku belajar
hmm hmm hmmm

lagi 6 hari
nak pi Bandar Bersejarah.
jauh dari Negeri Jelapang Padi ni
bukannya tak biasa.
biasa dah. tapi. tah laaa
kalau aku cakap aku takut nak jauh dengan cinta hati
mesti semua akan kutuk aku
haha. padahal cinta hati tu maybe nak sambung study kat KL ja
dekat. tapi. tah la.
hmm hmm dan hmm lagi

lagi 6 hari.
ada 3 event besar dalam satu hari,
"birthday orang tahun ni dia tak dak kat sisi" - him 
mana sedih pun ayat macam tu. *tepis air mata*