Saturday, August 10, 2013

DIA

hee. actually ni post kedua dalam hari yang sama. cuma post before ni di-schedule-kan ke tarikh yang lain. 
ok. topik untuk post kali niiiii. guess whatttt? *gaya gedikk ober* 
A.
alolooo. omeynya miniosss. rasa nak bela sekoq. btw, i have 3. :)
sebenarnya. pos kali ni nak menceritakan sesuatu. ya. sesuatuu. sesuatu yang besarrr. *mendepakan tangan*
so. semalam. 2 syawal bersamaan dengan 9 ogos 2013, si dia telah pun menjejakkan kaki ke rumah ini. atudia ayatttt. tatau nak susun ayat cemana ni. k. cerita dia macam niiiii  
mama ni tiap tiap hari dok tanya pasai bakal menantu dia ni. 
"bila nak mai?" "takmau datang rumah ka?" 
aku ni talarat nak jawab. bukan talarat. tak tau nak jawab. 
nak ajak mai. aku takut. hahahha. 
tiba-2 malam raya pertama tu aku gagahkan diri jemput si dia datang esoknya. iaini semalam. 
dan dia pun cam. "ha. ok. nanti orang tengok dulu orang free ka dak." 
at first tu rasa macam aaiii, dia ni nak mai ka dak. tapala. sambung tidoq. 
esok pagi tu bangun dengan girang kemain semangat tunggu si dia. haha. k. tipu. 
(2) Tumblr
so. dipendekkan cerita. esok tu dia whtsap cakap "satgi org p"
i was toatally terkejut, cuak, ketaq
dah macam gaya dia nak mai bawak rombongan meminang pulakkk. 
padahai dia mai dengan kawan-2 baik dia jaa. and masa tu aku tak tau pun either kawan-2 dia tau ka dak pasai kami. sebab before ni tatau. 
so. dalam pukul 5 kot. dia call kata dah keluaq tol kulim. 
atudiaa. masa tu aku otw la nak pi amek dia. ihikss. malunyeww
first time drive dan dia melihat. *malam tu kena marah sebab drive bahaya. k k*
sooooo. aku pun bawak la pi rumah. jumpa parents. i was like. park kereta terus masuk rumah. 
tadak pun nak introduce yang mana satu dia yang mana satu kawan dia. 
pepandai hmpa la pekenai diri. haha. aku masuk dapoq tolong mama. ceyyhh. jet jet perempuan melayu terakhir giteewww.
nasib baik lah abah mama ok layan dia. and dia pun pandai adapt. 
dia makan-2 pa semuaa. aku teman aaaa.
memang awkward gila depan kengkawan diaa.
rasa cam nak lari pi dok depan. tapi satgi kata tak layan tetamu pulak kan. 
duduk je la. and salah sorang kawan dia tu budak matrik sekali kami. dok sembang pi la pasai matrik sikit-2.
sat ja. depa sudah makan depa nak pi rumah kawan depa. 
so. bye cinta :)
btw, thanks sebab sudi datang. sudi jumpa mama abah orang. 
bila pikiaq balik harini. betoi ka apa aku buat semalam. 
it such a big step kot bawak dia mai jumpak family.
andai dia jodoh aku, permudahkanlah urusan kami. 
dah 11 bulan 9 hari. memang dalam masa 11 bulan 9 hari ni macam-2 dugaan kami dapat. 
and tak pernah lah pulak terfikir ada orang lain ada relationship serumit kami. seriously. 
Fuck you: Photo | via Tumblr
so. raya kali ni totally lain jugak sebab aku dengan dia bukan cuma kawan macam tahu lepas.
ni pun sebab dia ingatkan.
"tahun lepas kita raya 20 sth haribulan 8. tu tak lepas 1.9.2012 lagi. ni dah lepas"
rasa macam nak nangis terharu. ihiksss. tedikk. kbye. 

No comments:

Post a Comment